Kategóriák

Kapcsolat

REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL

is vásárolhat!


phf szaktanács, információ

Megrendelések, raktár

hétköznap 10-16 óráig

+3630 629-6883

+3630 995-2238

+3630 639-3986


rendeles(kukac)futesprofi.hu

ajanlat(kukac)futesprofi.hu


SZAKTANÁCSADÁS

+3630 995 2237

hétköznap 10-16 óráig


Fizetés, szállítás

gls


Előreutalás

Készpénzes fizetés

futárnál és boltban

Bankkártyás fizetés

futárnál és boltban


facebook phf fűtések

Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
0
5
6
1
8
3
2
Fizetési megoldás
Hírlevél

Garancia, szerviz, hibabejelentés

 


Garanciával és meghibásodással, szervizzel kapcsolatos tudnivalók


Fontos: Ha esetleg nincs már meg a készülék vásárlásánál kapott számla vagy jótállási jegy, kérjen tőlünk másolatot emailben itt: kozpont(kukac)futesprofi.hu


ATLANTIC FRANCIA FŰTŐTESTEK és DEVI

Atlantic francia fűtőtestek és törölközőszárítók plusz 3 éves garancia regisztrációja itt:

ATLANTIC REGISZTRÁCIÓ (katt ide)

https://webshop.eurovill.com/content/5-garancialis-regisztracio

Atlantic termékekre nincs háztól-házig garancia, így az importőrrel történt megegyezés alapján a hibás készülékeket közvetlenül kérjük ide eljuttatni, természetesen egyeztetés után.

 

 


NORVÉG FŰTŐTESTEK (ADAX NEO, ADAX WIFI, ADAX CLEA, GLAMOX, BEHA)

NORDART 5 év cseregarancia: hibabejelentés és egyeztetés után történik a régi készülék elhozatala és az új küldése, cserecsomagos rendszerben általában. (GLS)

Itt lehet bejelenteni a hibát: 

Telefon: 20/955-2629

email: ugyfelkozpont@nordart.hu


ADAX VP10, VP11, CLIMASTAR kerámia fűtőpanelek (nordinova.hu):  +36 70 430-4285

hibabejelentés közvetlenül:  NORDINOVA SZERVIZ


BVF fűtőszőnyegek, infrapanelek (bvf.hu): 1/490-0490


Thermor, VIGO fűtőtestek, törölközőszárítók (futes-elektromos.hu): 20/5900863


NOIROT fűtőtestek, törölközőszárító (noirot.hu): 1/490-0505


JH sötétsugárzók, LikeWarm fűtőszőnyeg (dimat.hu): 70/601-0209


MOEL infra sugárzók (kompel.net): 1/431 9640


 

A fenti szervizek közvetlen felkeresését elsősorban a futáros küldésű termékeinkkel kapcsolatban javasoljuk, hiszen így a direkt kapcsolattal és esetleges visszaküldéssel a javítás gyorsasága növelhető. Az esetleges hibajelenségekkel kapcsolatban is bővebb információt kaphatnak, mivel minden hibajelenség oda fut be.

(Ha a cégünket keresik és hozzánk küldilk a hibás terméket, természetesen akkor is megtörténik a javítás, de akkor még egy szállítás közbejön, hiszen mi is az importőrhöz küldjük a csomagokat, nem foglalkozunk javítással)

Bolti átvétes termékeket természetesen a szabályoknak megfelelően átveszünk javításra, de itt is kalkulálják be az oda-visszaküldés idejét. (azaz itt is gyorsabb a közvetlen vonal)

 


 

Webáruház készítés