HA KELL, HŰTÜNK IS! - KLÍMÁK KÜLTÉRI EGYSÉG NÉLKÜL

Elektromos fűtések webáruháza

10-16 óráig: +3630 629 6883

Kategóriák
Elektromos fűtések webáruháza

10-16 óráig: +3630 629 6883

  • Kategóriák
    • Akciók
    • KLÍMA - HŰTÉS - KÜLTÉRI EGYSÉG NÉLKÜL 10
    • FISHER SPLIT KLÍMÁK (SZÉP kártyával is!) 7
    • HAMILTON AETHER SPLIT KLÍMÁK (SZÉP kártyával is!) 2
    • NORVÉG fűtőpanelek 176
    • ATLANTIC fűtőpanelek 57
    • EGYÉB FŰTŐTESTEK 61
    • FÜRDŐSZOBAI FŰTÉSEK 66
    • PADLÓFŰTÉSEK 315
    • INFRAFŰTÉSEK 31
    • KÜLTÉRI FŰTÉS, FAGYVÉDELEM 72
    • DEVI fűtési rendszerek 203
    • IPARI FŰTÉSEK  27
    • ROVARCSAPDÁK 3
  • KATEGÓRIÁK KÉPEKBEN
  • KALKULÁTOR
  • TUDÁSTÁR
  • HASZNÁLATIK
  • GARANCIA
  • KEDVEZMÉNYEK
  • SZAKÜZLETEINK
  • RÓLUNK
  • SZÉP KÁRTYA
  1. GARANCIA

Garancia, szerviz, hibabejelentés

Garanciával és meghibásodással, szervizzel kapcsolatos tudnivalók

Letölthető formában egy dokumentumban megtalálja jótállási tudnivalóinkat itt:

JÓTÁLLÁSI LEVÉL (pdf. klikk ide)

Az alábbi szervizek közvetlen felkeresését elsősorban a futáros küldésű termékeinkkel kapcsolatban javasoljuk, hiszen így a direkt kapcsolattal és esetleges visszaküldéssel a javítás gyorsasága növelhető. Az esetleges hibajelenségekkel kapcsolatban is bővebb információt kaphatnak, mivel minden hibajelenség oda fut be.

(Ha a cégünket keresik és hozzánk küldilk a hibás terméket, természetesen akkor is megtörténik a javítás, de akkor még egy szállítás közbejön, hiszen mi is az importőrhöz küldjük a csomagokat, nem foglalkozunk javítással)

Bolti átvétes termékeket természetesen a szabályoknak megfelelően átveszünk javításra, de itt is kalkulálják be az oda-visszaküldés idejét. (azaz itt is gyorsabb a közvetlen vonal)


Fontos: Ha esetleg nincs már meg a készülék vásárlásánál kapott számla vagy jótállási jegy, kérjen tőlünk másolatot emailben itt: kozpont(kukac)futesprofi.hu


ATLANTIC fűtő berendezések

Az Atlantic készülékekre 2 év a jótállási időtartam. Amennyiben a számla kiállításától számítva 30 napon belül regisztrálja a termék gyári számát, a 2 éven felül +3 év jótállást vállal az importőr, aki egyben a szerviz is! A vásárlástól számított 30 napon túl, vagy regisztráció hiányában, a megvásárolt termékre, a számla kiállításától számítva, 2 év garanciára jogosult a vásárló!

2+3 év garancia érvényesítése: https://webshop.eurovill.com/garancialis-regisztracio-urlap

Importőr és Szerviz kontakt: Eurovill Profi Kft. 1139 Budapest Fáy u. 12/B.

Tel: +36 1 370 4373, +36 20 939 2420, e-mail: titkarsag@eurovill.com

 


ELECTROLUX Konvektorok

Az Electrolux ECT/T Torrid konvektorokra 2 év garancia, az ECH/AG inverteres wifis modellekre 5 év garancia érvényesíthető.

Szerviz kontakt: Flag Kft.1083 Budapest, Práter u. 51.

Telefon:  +36 70 330-3960 , +36-1-210-0344; +36-1 210 2774, email: service@flagservice.hu vagy info@flagservice.hu


ADAX, BEHA, GLAMOX fűtő berendezések

A fent említett készülékekre 5 év teljeskörű cseregarancia vonatkozik. Online garanciális hibabejelentő https://nordart.hu/warranty/form

A cseregaranciás norvég panelek esetében, lehetőség van az 5 éven felül, külön díj megfizetése mellett +3 év javítási garanciára, ez jelenleg készülékenként 8000 Ft (2023-02-01), illetve a webáruházban rendeléskor megtekintheti az aktuális díjat.

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 955 2629, e-mail: ugyfelkozpont@nordart.hu


Intuis és BVF CP1 fűtő berendezések, BVF infra panelek, Adelig okostükör

Az Intuis és CP1 fűtőpaneleekre valamint a BVF infrapanelekre 5 év garancia van.
Az adelig okostükörre 2 év a garancia.

Hiba esetén, az esetleges online garancia ügyintézés: https://www.bvfheating.hu/shop/garancia-ugyintezes/

Importőr és Szerviz kontakt: BVF Fűtési Megoldások Kft.  2142 Nagytarcsa Ősz utca (HRSZ: 0126/126)

Tel: +36 1 490 0490, e-mail: info@bvfheating.hu

Terméktámogatás: https://www.bvfheating.hu/termektamogatas/letoltesek/


BONJOUR, THERMOR és VIGO fűtőberendezések

A fent említett készülékekre, BONJOUR és THERMOR márkajelzéssel 5 év garancia, VIGO termékcsaládra 2 év garancia vonatkozik.

A számlát vagy annak másolatát, legalább a fent említett időn belül őrizze meg (ILLETVE az esetleges jövőbeni javítás vagy egyéb felmerülő probléma miatt a termék használatáig!)

Importőr és Szerviz kontakt: Elektrofűtés Kft.  8777 Hosszúvölgy, Kossuth u.5.

Tel: +36 20 590 0863, e-mail: info@futes-elektromos.hu


JH infra sötétsugárzó készülékek

A fent említett JH sőtétsugárzókra a törvényben előírt 100.000 Ft/ db termék ár afelett 2 év, 100.000 Ft/ db ár alatt 1 év garancia idő vonatkozik. Garanciális ügyintézés kapcsán, kérem használja az alább megadott telefonszámot és e-mail címet.

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209,e-mail: dimatkft@gmail.com

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato


MOEL rovarcsapda és MOEL infrasugárzó készülékek

A fent említett termékekre 1 év garanciaidő vonatkozik. (Kivételt képez a 100.000 Ft feletti termék esetén, itt a törvényben előírt 2 év garancia érvényesíthető) A kitöltött garanciajegyet, legalább ezen időn belül őrizze meg a számlával, vagy annak másolatával. (ILLETVE az esetleges jövőben javítás vagy egyéb felmerülő probléma miatt a termék használatáig!)

Importőr és Szerviz kontakt: KOMPEL Kft. 1105 Budapest Vaspálya u. 20/a

Tel: +36 1 431 9640, e-mail cím: info@kompel.net


Fűtőszőnyegek, fűtőkábelek és vezérlők márka szerint

BVF H-MAT, L-PRO szőnyegek és WFD (beltéri) SX (kültéri) fűtőkábelek

A garanciához szükséges, hogy a BVF fűtőszőnyegekhez, kábelekhez a BVF márka családból válassza ki a telepítendő rendszer vezérlőjét!

A BVF H-MAT, L-PRO fűtőszőnyegre és WFD és SX fűtőkábelre10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

Terméktámogatás: https://www.bvfheating.hu/termektamogatas/letoltesek/

A BVF termosztátokra 1 év garancia van, amelyet +1 évvel lehet bővíteni, ehhez szükséges a termék kézhezvételétől számított 7 napon belül az alábbi oldalon a termék regisztrálása. Az instrukciót minden esetben a termék dobozban találja. Az itt elhelyezett garanciajegyet mindenképpen szükséges a számlával vagy annak másolatával -amit legalább a garancia időtartamáig -szükséges megőrizni!

https://www.bvf.hu/termekregisztracio/

Jelenlegi típus paletta: BVF N1 Netmostat, BVF 801 wifi, BVF 24 FX-RF,

 

Hiba esetén, az esetleges online garancia ügyintézés: https://www.bvfheating.hu/shop/garancia-ugyintezes/

Importőr és Szerviz kontakt: : BVF Fűtési Megoldások Kft.  2142 Nagytarcsa Ősz utca (HRSZ: 0126/126)

Tel: +36 1 490 0490, e-mail: info@bvfheating.hu


LIKEWARM T-MAT, F-MAT beltéri fűtőszőnyegek

A LIKEWARM T-MAT és F-MAT fűtőszőnyegekre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen letölthető:

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato

A DIMAT által forgalmazott alábbi termosztátokra 1 év garancia van.

Jelenlegi típus paletta: M6, M9, HT-08, M6 wifi, Beca Wifi, Smarmostat Wifi, HT-04 Wifi dugaljas termosztát

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209, e-mail: info@dimat.hu


DIMAT fagyvédelmi SLL önszabályzó és PHC szerelt kábelek

Azt SLL önszabályzó kábelre 5 év, a PHC szerelt termosztátos fagyvédelmi kábelre 2 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a termék kivitelezése, használata. Az útmutatót minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209, e-mail: info@dimat.hu


HEATCOM fűtőszőnyeg, fűtőkábel bel -és kültéri

Heatcom hidegburkolatra, illetve bel -és kültéri fűtőkábelekre 25 év, melegburkolat alá való ALU fűtőszőnyegre 15 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

https://www.heatcom.hu/letoltheto-dokumentumok/

A Nordart NA-21 WIFI SMART termosztátra 2 év garancia van!

Garanciális probléma esetén: https://www.heatcom.hu/garancia-es-javitas/

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 374 8344, e-mail: info@heatcom.hu


ELEKTRA fűtőszőnyeg bel -és kültéri

Az Elektra beltéri hidegburkolat alá telepíthető fűtőszőnyegre 20 év garancia, a kültéri alkalmazásnál használható fűtőszőnyegre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

https://nordart.hu/product_group_docs/2019-10-28-12-43-55_12.pdf

https://nordart.hu/product_group_docs/2019-10-28-12-14-15_9.pdf

Az Elektra fűtőszőnyegnél is kötelező minden esetben a megfelelő termosztát beépítése a garancia érvényesítéshez.

Jelenlegi termosztát típusok: (2 év) beltéri NA-21WIFI Smart, kültérre ,( 1 év) kültéri Elektra ETO, ETR2, ETN4, ETOG-56

 

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 374 8344, e-mail: info@heatcom.hu


EVP fűtőszőnyeg, DEVI fűtőszőnyeg és fűtőkábel

AZ EVP hidegburkolatos fűtőszőnyegre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutató szerint történik a kivitelezés.  

A DEVI márkajelzésű, modelltől függő, különböző szőnyeg és kábel felhasználóság szerinti garancia meghatározásának idejét itt tekinteti meg:

https://futokabelek.hu/wp-content/uploads/2021/08/DEVI-garancia-leiras.pdf

FONTOS, hogy a garancia akkor érvényesíthető, amennyiben az EVP és DEVI márkajelzésű termékeket a vásárlástól számított 6 hónapon belül a leírásnak megfelelően, a mérési jegyzőkönyvvel együtt regisztrálják és az adatok feltöltése megtörténik!

https://webshop.eurovill.com/garancialis-regisztracio-urlap

Importőr és Szerviz kontakt: Eurovill Profi Kft. 1139 Budapest Fáy u. 12/B. Tel: +36 1 370 4373, +36 20 939 2420,

e-mail: titkarsag@eurovill.com

 


Fogalmak tisztázása

Mi a jótállás?

A jótállás folyamata alatt azt értjük, amikor a jótállást nyújtó fél (kereskedő) felelős a hibátlan teljesítésért a jótállás időtartama alatt és ez alól csak akkor mentesül, amennyiben bizonyítani tudja, hogy felmerülő minőségi kifogás esetén a hiba a teljesítés után a fogyasztó által következett be. (pl. a termék nem rendeltetésszerű használata)

Jótállási kötelezettsége kétféle módon keletkezhet:

  1. Kötelező jelleggel jogszabályon alapuló kötelezettség

Kötelező jótállás esetén a jótállás időtartama a vásárlástól számított egy év.

  1. Önkéntesen a szerződő felek között megállapodáson alapuló kötelezettség

Szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő a mérvadó.

A jótállásra vonatkozó kötelezettségek feltételeit a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza.

A rendeletet csak az alábbi esetekben kell alkalmazni:

  • A Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott termékre vonatkozó jótállás esetén.
  • A rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek adás-vétele esetén. 

Fontos, hogy a jótállás fogalma nem összekeverendő a szavatosság fogalmával, hiszen míg az előbbi esetében a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a hiba nem minőségből eredeztethető, utóbbi esetben a fogyasztót terheli ez a kötelezettség.

Amit a szavatosságról tudni kell

A szavatosság esetén két típust különböztetünk meg:

  1. kellékszavatosság
  2. termékszavatosság

A kellékszavatosság esetében bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a kereskedő) kellékszavatossági felelősséggel tartozik a termék hibájáért, magyarán már a vásárláskor a termékben meglévő hiba miatt bekövetkező problémáért.

A termékszavatosság fogalma azt jelenti, hogy a kereskedő által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól a termék hibájának javítását (megfelelő határidőn belül) vagy a termék kicserélését.

A kereskedőt a kellék és – termékszavatosság is az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli.

Arra viszont érdemes odafigyelni, hogy míg a jótállás esetén a jótállásra kötelezettnek (tehát  a kereskedőnek) az egész jótállás időtartamára vonatkozólag kell bizonyítania, ezzel szemben a két éves kellékszavatosság esetében ez csak az első hat hónapban van így. (Ezt követően a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék már eleve hibás volt.)

Mik változtak?

A jótállást illetően három nagy változás lépett érvénybe 2021. január 1-től.

A jótállási idő változása

Az 1 éves egységes jótállási időtartam a termék árától függően sávosan változott:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállási határidő továbbra is a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától számít, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Új szabályként lép életbe, hogy amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Amennyiben a fogyasztási cikk javításra szorul, úgy a javítási idővel meghosszabbodik a jótállás időtartama a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A kereskedőnek így minél inkább érdeke, hogy a lehető legrövidebb időn belül megtörténjen a javítás.

Pontosított jótállási javítási határidők

Lássuk, hogy milyen változásokra számíthatunk a javítási határidőkkel kapcsolatban:

  • 15 napos határidő betartása

A 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a kereskedőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Amennyiben ez meghaladja a 15 napot, úgy a kereskedő köteles a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni a javítás vagy csere várható időtartamáról.

A tájékoztatás formája történhet elektronikus úton, amennyiben a fogyasztó ehhez előzetesen hozzájárult.

  • Nem javítható a termék

Előfordulhat, hogy a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a kereskedő megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható. Ebben az esetben, feltéve ha a fogyasztó nem rendelkezik eltérően, a kereskedő köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.

Amennyiben a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a kereskedő köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  • Nem sikerül 30 napon belül kijavítani a terméket

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény kereskedő részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a kereskedő köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni.

  • A termék negyedszer is elromlik

Olyan eset is adódhat, hogy a a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismételten meghibásodik. Ebben az esetben – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – például nem igényli a vételár arányos leszállítását és nem kívánja a fogyasztási cikket a kereskedő költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a kereskedő köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.

Amennyiben a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a kereskedő köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  • A fogyasztó dönti el, hova fordul a javításért

A 2021. január 1-et követően vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a fogyasztónak jogában áll máshol megjavíttatni a terméket, választása szerint a kereskedő vállalkozásának székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, illetve a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javító szolgálatnál.

  • A csomagolás megőrzésére nincs szükség a jótálláshoz

Egy kifejezetten érzékeny kérdést oldott meg azáltal a jogalkotó, hogy kimondta –  a jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem feltétele a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

Az elektronikus jótállási jegy bevezetése

A kereskedők számára egyúttal kedvező, hatályba lépő jogszabály-módosítás lehetővé teszi, hogy a kereskedő a jótállási jegyet elektronikus úton (elektronikus aláírással ellátva) is átadhatja a fogyasztó részére. 

Amennyiben a kereskedő ezt a lehetőséget választja, úgy eleget kell tennie a rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is, amelyek a következők:

  • a vállalkozás nevét, címét,
  • a fogyasztási cikk azonosítására alkalmas megnevezését és típusát, valamint – ha van – gyártási számát,
  • a gyártó nevét, címét, ha a gyártó nem azonos a vállalkozással,
  • a szerződéskötés, valamint a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának vagy – a vállalkozás vagy közreműködője általi üzembe helyezés esetén – a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontját,
  • a fogyasztó jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit, továbbá
  • az arról szóló tájékoztatást, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti,
  • a vállalkozás bélyegző lenyomatát és a kiállítás során a képviseletében eljáró személy aláírását, elektronikus dokumentumon való átadás esetén az elektronikus aláírást.

A kereskedő köteles legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon a jótállási jegy elektronikus úton való átadására.

A kereskedő rendelkezhet arról, hogy a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként közvetlen elküldésével (e-mailben) vagy letöltést biztosító elérési cím (URL) formájában bocsátja a fogyasztó részére, az utóbbi esetben azonban biztosítania kell a letöltési cím elérhetőségét és az elektronikus jegy letölthetőségét a jótállási időtartam végéig nem szüntetheti meg.

Bármilyen felmerülő jogvita esetén a kereskedőnek azt is kötelessége bizonyítania, hogy a fentebb leírt kötelezettségeknek eleget tett, tehát folyamatosan letölthető volt a jótállási jegy a jótállási időtartamra alatt.

ELÉRHETŐSÉGEK
  • Telefonjaink hétköznap 10-16 óráig élnek!
  • Raktárkészlet és rendelés infó:
  • +3630 995 2238 - Nyíregyháza  
  • +3630 629 6883 - Eger
  • +3630 995 2238 - Debrecen
  • Vásárlással kapcsolatos szaktanács:
  • +3630 995 2237 - Hétköznap 10-16-ig
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim

ajánlatkérés: ajanlat (kukac) futesprofi.hu

Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • KIVITELEZŐKNEK
  • facebook

Fontos menük
  • SZAKÜZLETEK (katt)


  • Hogyan válasszunk elektromos fűtést?

    KLÍMÁK  kültéri egység nélkül


    HASZNÁLATI ÚTMUTATÓK

  • Garancia - szerviz
Webáruház készítés
argep.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu
simplepay_hu
cib
otp
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • KLÍMA - HŰTÉS - KÜLTÉRI EGYSÉG NÉLKÜL 10
  • FISHER SPLIT KLÍMÁK (SZÉP kártyával is!) 7
  • HAMILTON AETHER SPLIT KLÍMÁK (SZÉP kártyával is!) 2
  • NORVÉG fűtőpanelek 176
  • ATLANTIC fűtőpanelek 57
  • EGYÉB FŰTŐTESTEK 61
  • FÜRDŐSZOBAI FŰTÉSEK 66
  • PADLÓFŰTÉSEK 315
  • INFRAFŰTÉSEK 31
  • KÜLTÉRI FŰTÉS, FAGYVÉDELEM 72
  • DEVI fűtési rendszerek 203
  • IPARI FŰTÉSEK  27
  • ROVARCSAPDÁK 3
  • KATEGÓRIÁK KÉPEKBEN
  • KALKULÁTOR
  • TUDÁSTÁR
  • HASZNÁLATIK
  • GARANCIA
  • KEDVEZMÉNYEK
  • SZAKÜZLETEINK
  • RÓLUNK
  • SZÉP KÁRTYA
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.